فروش اقساطی گوشی موبایل

سه شنبه 7 اسفند 1397
0:59
aghsatkala

سامسونگ کهکشان (به عنوان تلطیف سامسونگ کهکشان از سال 2015، که قبلا به عنوان تلطیف سامسونگ GALAXY ) یک سری از محاسبات تلفن همراه دستگاه های طراحی، تولید و به بازار عرضه شده توسط سامسونگ الکترونیک . خط تولید شامل سری گلکسی S از بالا پایان گوشی های هوشمند از سری گلکسی تب از قرص ها، گلکسی نوت سری قرص و فبلت با قابلیت های اضافه شده از یک قلم، و ساعت های هوشمند از جمله اولین نسخه از کهکشان دنده، با نسخه های بعدی که نام تجاری گلکسی را برداشته اند، تا زمان انتشار Galaxy Watch در سال 2018 است.

فروش اقساطی گوشی

فروش اقساطی ایفون

خرید اقساطی آیفون

خرید اقساطی گوشی

دستگاه های سامسونگ کهکشان از سیستم عامل آندروید تولید شده توسط گوگل ، معمولا با یک رابط کاربری سفارشی به نام سامسونگ تجربه (که قبلا TouchWiz نامیده می شود) استفاده می کنند. با این حال، Galaxy TabPro S اولین دستگاه ویندوز 10 با Galaxy است که در CES 2016 اعلام شد . ساعت هوشمند Galaxy Watch اولین ساعت هوشمند با نام Galaxy است که از زمان عرضه نسخه های بعدی ساعت هوشمند Gear از 2014 تا 2017 به بازار عرضه شده است.


تمام دستگاه های کهکشان با شروع از S2 تا کنون همراه با یک برنامه انتقال فایل (به نام هوشمند سوئیچ ) از پیش بارگذاری شده است، بدون نماد برنامه.


فروش اقساطی گوشی

فروش اقساطی ایفون

خرید اقساطی آیفون

خرید اقساطی گوشی


[ بازدید : 64 ] [ امتیاز : 5 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فروش اقساطی آیفون است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]