خرید اقساطی گوشي های موبایل سامسونگ

جمعه 23 اسفند 1398
16:03
aghsatkala

خرید اقساطی گوشي های موبایل سامسونگ

خرید اقساطی گوشي های موبایل سامسونگ : مدتی است که روال عادی زندگی مان افتاده ایم در بحبوحه عید باید در قرنطینه خانگی به سر ببریم تا مبتلا به ویروس کرونا نشویم. این ویروس باعث شده تا خسارت هایی از نظر مالی به بسیاری از اقشار جامعه وارد شود.


و همین ضرر ها هم باعث می شود تا این افراد نتوانند اقلام مورد نیازشان را برای خود و خانواده شان خریداری نمایند.

یکی از چیز هایی که ما را این روز ها بسیار سرگرم می کند گوشی های تلفن همراه مان است. که هم اخبار را از ان دنبال می کنیم و هم ساعت هایمان را با استفاده از آن می گذرانیم.

حال مشکل اصلی زمانی پیش می آید که گوشی مان در این شرایط خراب شود و از کار بیافتد.

خرید اقساطی گوشی

با توجه به این شرایط وخیم و شیوع ویروس کرونا که باعث ضرر های بسیاری شده است ما برای شما عزیزان پیشنهاد بسیار ویژه ای داریم.

شما عزیزان و همراهان گرامی می توانید هر گوشی تلفن همراهی را که می خواهید با هر قیمت و برندی هم که باشد به صورت کاملا اقساطی از ما خریداری نمایید. به این شکل شما عزیزان هم دیگر بیشتر از این ها زیر فشار های اقتصادی نخواهید رفت.

شما می توانید با تماس با ما و انتخاب گوشی مورد نظرتان هزینه آن را با استفاده از چک و سفته و در دراز مدت پرداخت نمایید.

اعتماد شما خوبان به فروشگاه اقساط کالا باعث افتخار ما و آرامش خاطر شما خواهد بود.

فروش اقساطی آیفون

فروش اقساطی گوشی

خرید اقساطی آیفون

خرید اقساطی گوشی



[ بازدید : 94 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

خرید اقساطی گوشي های موبایل

يکشنبه 27 بهمن 1398
2:25
aghsatkala

خرید اقساطی گوشي های موبایل

خرید اقساطی گوشي های موبایل : iOS یا Android: کدام سیستم عامل بهترین است؟ سیستم عامل (OS) نرم افزاری است که از تلفن شما استفاده می کند. شکل ظاهری رابط تلفن و چه برنامه هایی را می توان شکل داد و نقش مهمی در استفاده از آن آسان دارد.


دو بازیکن اصلی برای انتخاب وجود دارد: iOS (اپل آیفون) و اندروید. اندروید توسط گوگل طراحی شده و توسط طیف وسیعی از تولید کنندگان، از مارک های بزرگتر مانند سامسونگ، هواوی و موتورولا گرفته تا مارک های در حال رشد مانند OnePlus و Honor استفاده می شود.


Android بسته به اینکه چه کسی گوشی هوشمند تولید می کند کمی متفاوت و متفاوت به نظر می رسد و رفتار می کند، اما اساساً اصول یکسان هستند.

مزایا استفاده از آن بسیار آسان است ، بسیار قابل تنظیم و دسترسی به طیف گسترده ای از برنامه ها، بازی ها و سرگرمی های موجود در فروشگاه Google Play را فراهم می کند. همچنین تعداد زیادی تلفن اندرویدی وجود دارد که از بودجه شما انتخاب کنند.

جوانب مثبت در گذشته، اندروید نسبت به گوشی های اپل نسبت به حمله بسیار آسیب پذیرتر بود. هرچند اکنون تأکید بیشتری بر بررسی برنامه های موجود در فروشگاه برنامه و پیش از انتشار سوراخ های امنیتی دارد.

بعضی اوقات تولید کنندگان و ارائه دهندگان شبکه می توانند به روزرسانی های اندرویدی را برای کاربران کند کنند. سیستم عامل iOS همه آیفون ها از iOS استفاده می کنند و برخلاف Android، تجربه استفاده از سیستم عامل تقریباً مشابه هر iPhone که خریداری می کنید، است.


هر سال به روزرسانی های جدید در iOS منتشر می شود، اما برخی از آیفون های قدیمی ممکن است فقط نسخه های قدیمی تر را اجرا کنند - به عنوان مثال، فقط آیفون های iPhone 5s می توانند iOS 11 را اجرا کنند. اگر آیفون شما سازگار نیست، برخی از آخرین برنامه ها، ویژگی ها و بسته های امنیتی معرفی شده توسط اپل را از دست می دهید.

مزایای استفاده آسان و یادگیری سریع، حتی اگر قبلاً از تلفن هوشمند استفاده نکرده اید، آسان است. دسترسی به فروشگاه برنامه فروشگاه اپل را فراهم می کند - جایی که برنامه ها قبل از انتشار مورد بررسی قرار می گیرند، بنابراین می توانید اطمینان حاصل کنید که آنها برای استفاده آنها بی خطر هستند.


خرید اقساطی گوشی

اگر شما عزیزان می خواهید برای خودتان یک گوشی تلفن همراه مناسب به دست آورید اما به دلیل قیمت های بالای نمی توانید این کار را انجام دهید نگران نباشید چرا که شما همراهان گرامی می توانید هر گوشی تلفن همراهی را که مد نظر داشته باشید به صورت کاملا اقساطی از ما خریداری کرده و هزینه آن را با استفاده از چک و سفته پرداخت نمایید.

فروش اقساطی آیفون

فروش اقساطی گوشی

خرید اقساطی آیفون

خرید اقساطی گوشی



[ بازدید : 65 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

مهاجرت کردن به دبی

شنبه 19 بهمن 1398
3:11
aghsatkala

مهاجرت کردن به دبی

مهاجرت کردن به دبی: اگر فکر سفر و مهاجرت برای همیشه یا حداقل برای مدت زمانی تعیین شده را در سر دارید در کنار این انتخاب، شما به اطلاعات خاصی در رابطه با کشور مقصد خود نیاز دارید.برای مثال:

v با توجه به شرایط فرهنگی و اجتماعی و مالی، در کدام کشور از هر نظر در رفاه کامل تری قرار خواهید گرفت؟

Ø سوالی که برای شما ایجاد می شود، این است که؛ برای کسب این اطلاعات شما باید از چه منبع های اطلاعاتی کمک بگیرید که علاوه بر کامل بودن به شما بیشترین مشاوره و اطلاعات را ارائه دهد، تا عاقلانه و منطقی دست به انتخاب بزنید.

راهنمای مهاجرت به دبی:

پس از تصمیم به سفر و مهاجرت و اقدام عملی در این جهت ، باید به عواملی که برای شروع یک زندگی همراه با آرامش و شغلی با درآمد مناسب، نیاز دارید؛ فکر کنید و اطلاعات خود را در این جهت غنی کنید. به عنوان مثال:

برای مهاجرت چه مقدار سرمایه اولیه نیاز است و میزان مخارج و هزینه های شما به چه صورت می باشد؟

مهاجرت به چه کشوری شرایط مطلوب تری از لحاظ تامین خوراک، پوشاک، و مهم تر از آن مسکن را برای مهاجران فراهم می آورد؟ مسئله مسکن از این جهت دارای اهمیت است که؛ هزینه اجاره مسکن در خارج از کشور بیشترین سهم از درامد را به خود اختصاص می دهد و اجازه پیشرفت اقتصادی را در آن کشور به فرد نمی دهد.

خرید املاک از داماک

با آسایش خاطر و هزینه ای بسیارکم ، برای خرید املاک از جمله: واحد های مسکونی و تجاری، ویلاهایی با امکانات مجهز و منظره هایی عالی، با مشورت با گروه مشاوران متخصص و مجرب داماک می توانید اقدام کنید.

همچنین گروه فوق حرفه ای داماک، برای کاهش مخارج و به صرفه بودن مهاجرت شما عزیزان، این فرصت استثنایی را در اختیار شما قرار دادند تا با پرداخت قسطی، صاحب املاک مطابق سلیقه خود در کشور امارات متحده عربی شوید.

فروش اقساطی آیفون

فروش اقساطی گوشی

خرید اقساطی آیفون

خرید اقساطی گوشی


[ بازدید : 78 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

فروش اقساطی گوشي بدون هیچ پیش پرداختی

شنبه 12 بهمن 1398
2:11
aghsatkala

فروش اقساطی گوشي بدون هیچ پیش پرداختی

فروش اقساطی گوشي بدون هیچ پیش پرداختی : همه ما از گوشی های تلفن همراه استفاده می کنیم و می دانیم که یکی از کاربردی ترین وسیله های زندگی ما به حساب می آید. البته به دلیل استفاده بسیاری که ما از گوشی هایمان می کنیم بعد از چند سال کارایی خودشان را از دست می دهند به همین دلیل باید در انتخاب یک گوشی خوب دقت داشت باشیم تا بتوانیم بیشترین استفاده را از کنیم.

حال سوالی که برای همه پیش می آید این است چگونه باید یک گوشی تلفن همراه خوب برای خود انتخاب کنیم؟

بهترین گوشی های تلفن همراه

برای این که بتوانید یک گوشی تلفن همراه خوب را انتخاب کنیم نیاز داریم تا اطلاعات کافی را در این زمینه به دست بیاوریم و از افرادی که در زمینه فروش گوشی های تلفن همراه دارند مشاوره بگیرید.

یکی از مشکلاتی که خریداران گوشی های تلفن همراه دارند قیمت بالای گوشی های تلفن همراه است. به همین دلیل فکر می کنند نمی توانند گوشی تلفن همراه مد نظرشان را خریداری کنند. اما جای هیچ نگرانی نیست چرا که ما اینجا هستیم تا این مشکل را برای شما عزیزان حل کنیم.

فروش اقساطی گوشی

همه شما عزیزانی که قصد خرید گوشی های تلفن همراه را دارید می توانید از همین حالا گوشی تلفن همراهی را که مد نظر دارید از ما به صورت کاملا اقساطی خریداری نمایید و دیگر نگران قیمت های بالای محصول مورد نظرتان نباشید.

با اعتماد به فروشگاه گوشی های تلفن همراه اقساط کالا بهترین و جدید ترین محصولات را با اطمینان و رضایت کامل به صورت اقساطی از ما خریداری نمایید.

فروش اقساطی آیفون

فروش اقساطی گوشی

خرید اقساطی آیفون

خرید اقساطی گوشی



[ بازدید : 58 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

خرید اقساطی گوشی های سامسونگ

چهارشنبه 2 بهمن 1398
14:35
aghsatkala

سامسونگ گلکسی A6


نمایشگر بی نهایت 5.6 اینچی HD + Super AMOLED (720 x 1،480 پیکسل)

Android 8.0 (Oreo) (فعلی: Android 9.0 Pie)

سامسونگ اگزینوس 7870 اکتا

رم 32 یا 64 گیگابایت رم / 3 یا 4 گیگابایت

دوربین پشتی 16 MP

دوربین جلوی 16 MP

باتری 3000 میلی آمپر ساعت

اسکنر اثر انگشت

سامسونگ گلکسی A6 +


نمایشگر Infinity 6.0 "FHD + Super AMOLED (2،220 x 1،080 پیکسل)

Android 8.0 (Oreo) (فعلی: Android 9.0 Pie)

Qualcomm Snapdragon 450

رم 32 یا 64 گیگابایت رم / 3 یا 4 گیگابایت

16 MP اصلی ، 5 MP دوربین های عقب سنسور عمق

دوربین جلو 24 مگاپیکسلی

باتری 3500 میلی آمپر ساعت

اسکنر اثر انگشت ، همیشه روی صفحه نمایش

سامسونگ Galaxy A8 Star


نمایشگر بی نهایت 6.3 اینچی FHD + Super AMOLED (2،220 x 1،080 پیکسل)

Android 8.0 (Oreo) (فعلی: Android 9.0 Pie)

Qualcomm Snapdragon 660

64 GB ROM / 4 گیگابایت رم

24 نماینده ، 16 MP عقب / 24 MP دوربین جلو

باتری 3،700 میلی آمپر ساعت

اسکنر اثر انگشت

فروش اقساطی آیفون

فروش اقساطی گوشی

خرید اقساطی آیفون

خرید اقساطی گوشی

برای خرید اقساطی انواع گوشی های تلفن همراه می توانید به فروشگاه ما مراجعه کنید.


[ بازدید : 35 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

خرید اقساطی گوشی های تلفن همراه

يکشنبه 29 دی 1398
3:01
aghsatkala

در 21 سپتامبر 2017 ، گوگل اعلام کرد تقریباً نیمی از 4000 کارمندانی که در کارمندان طراحی و تحقیقات HTC کار می کردند ، و مجوزهای غیر انحصاری مالکیت معنوی مرتبط با تلفن های هوشمند که توسط HTC برگزار می شود ، به ارزش 1.1 میلیارد دلار آمریکا بدست می آورد. کارمندان این تیم را درگیر در تلفن های هوشمند پیکسل گوگل ، که توسط HTC تولید شده است. گوگل اظهار داشت که این خرید بخشی از تلاشهای خود برای تقویت تجارت سخت افزاری شخص اول است. معامله در تاریخ 30 ژانویه 2018 به پایان رسید؛ در حالی که HTC به تولید تلفن های هوشمند خود ادامه می دهد ، این شرکت اعلام کرده است که قصد دارد تمرکز خود را روی اینترنت اشیاء (IoT) و واقعیت مجازی به جلو بگذارد.

فروش اقساطی آیفون

فروش اقساطی گوشی

خرید اقساطی آیفون

خرید اقساطی گوشی

برای خرید اقساطی انواع گوشی های تلفن همراه می توانید به فروشگاه ما مراجعه کنید.

در تاریخ 26 مارس 2018 ، اچ تی سی با اعلام "رقابت در بازار ، میکس محصول ، قیمت گذاری و نوشتن فهرست موجودی شناخته شده" از دست دادن خالص سه ماهه 337 میلیون دلار در سه ماهه چهارم سال 2017 خبر داد. معامله این شرکت با Google در شماره های سه ماهه اول سال 2018 خود منعکس خواهد شد. HTC اظهار داشت که می تواند از این درآمد برای پیشبرد سرمایه گذاری های خود در "فن آوری های نوظهور" استفاده کند. این شرکت همچنین سرمایه گذاری های افزایش یافته VR خود ، از جمله مدل Vive Pro آینده خود ، و هدست VR مستقل "همه در یک" VR را که در نوامبر سال 2017 رونمایی شده است ، ذکر کرده است.


در ماه ژوئیه سال 2018 ، HTC فاش کرد که با توسعه دهنده بازی ها و برنامه ها و ناشر Animoca با مشارکت همکاری کرده است. این شامل توسعه محصول و همکاری مشترک در زمینه هایی مانند بازی ها ، blockchain ، هوش مصنوعی ، یادگیری ماشین ، واقعیت افزوده و واقعیت مجازی است. بازی های Animoca در آینده بر روی دستگاه های HTC از پیش نصب می شوند.


در 5 فوریه 2019 ، HTC اولین "Crytophone" خود را منتشر کرد ، که بر تأمین منابع مالی جهانی از طریق بیت کوین و ایجاد پورتال در جهت تحقق یک وب واقعاً غیرمتمرکز تمرکز دارد.


در تاریخ 11 مه 2019 HTC اعلام کرد که Cryptophone آن اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که از گره کامل بیت کوین پشتیبانی می کند.


در تاریخ 17 سپتامبر سال 2019 ، HTC ایو میتره ، معاون اجرایی سابق تجهیزات مصرفی و مشارکت شرکت های نارنجی را به عنوان مدیرعامل منصوب کرد که در آن Cher Wang نقش خود را به عنوان رئیس خود ادامه خواهد داد.



[ بازدید : 49 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

فروش اقساطی گوشی آیفون در تهران

سه شنبه 10 دی 1398
22:16
aghsatkala

در 20 فوریه ، شیائومی اولین فروشگاه Mi خود را در فیلیپین افتتاح کرد.


در ماه مارس سال 2018 ، در جلسه قانونگذاری سالانه چین در پکن ، مدیر عامل شرکت شیائومی لی ژوئن اعلام کرد که شیائومی "همیشه در نظر داشت ورود به بازار ایالات متحده باشد" و تا اواخر سال 2018 یا اوایل سال 2019 در بازار تلفن های هوشمند آمریکا وارد بازار خواهد شد. شیائومی در حال حاضر اقلام مختلفی را در ایالات متحده مانند بانکهای برق و بلندگوهای بلوتوث.


در 3 آوریل 2018 ، شیائومی مدل Mix 2S را راه اندازی کرد که جانشین میکس 2 است.


در 25 آوریل 2018 ، شیائومی Mi 6X را جانشین Mi 5X کرد .


در تاریخ 22 مه 2018 ، شیائومی در پاریس ، اولین فروشگاه فرانسوی خود افتتاح خواهد شد.


در تاریخ 3 مه 2018 ، شیائومی حاضر شد در بورس اوراق بهادار هنگ کنگ عمومی شود و قصد دارد 10 میلیارد دلار IPO جمع کند که انتظار می رود بزرگترین IPO جهان از سال 2014 باشد.


در تاریخ 3 ماه مه 2018 ، شیائومی با همکاری 3 شرکت (ارتباط از راه دور) برای فروش تلفن های هوشمند در انگلستان ، ایرلند ، اتریش ، دانمارک و سوئد اعلام کرد


در ماه مه سال 2018 ، شیائومی فروش برخی از محصولات خانگی هوشمند خود را در ایالات متحده از طریق آمازون آغاز کرد .


در سپتامبر سال 2018 ، شیائومی چهارمین فروشگاه تجربه "Mi Home" خود را در هند راه اندازی کرد. آنها همچنین محصولات خود را در انگلستان راه اندازی کردند و به مشتریان انگلستان پیشنهاد می کردند بدون پرداخت گمرک اقدام به خرید کنند.


2019 ویرایش

در مارس 2019 ، شیائومی به عنوان یکی از متقاضیان واجد شرایط مجوزهای بانک مجازی در هنگ کنگ انتخاب شد. این شرکت همچنین تلفن Xiaomi Mi 9 را معرفی کرده است که به همراه اسکنر اثر انگشت به نمایش در آمده است. این دومین تلفن از برند با این فناوری بود که در بازار موجود است.

فروش اقساطی آیفون

فروش اقساطی گوشی

خرید اقساطی آیفون

خرید اقساطی گوشی

برای خرید اقساطی انواع گوشی های تلفن همراه می توانید به فروشگاه ما مراجعه کنید.


[ بازدید : 28 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

فروش اقساطی گوشی آیفون در تهران

سه شنبه 10 دی 1398
22:16
aghsatkala

در 20 فوریه ، شیائومی اولین فروشگاه Mi خود را در فیلیپین افتتاح کرد.


در ماه مارس سال 2018 ، در جلسه قانونگذاری سالانه چین در پکن ، مدیر عامل شرکت شیائومی لی ژوئن اعلام کرد که شیائومی "همیشه در نظر داشت ورود به بازار ایالات متحده باشد" و تا اواخر سال 2018 یا اوایل سال 2019 در بازار تلفن های هوشمند آمریکا وارد بازار خواهد شد. شیائومی در حال حاضر اقلام مختلفی را در ایالات متحده مانند بانکهای برق و بلندگوهای بلوتوث.


در 3 آوریل 2018 ، شیائومی مدل Mix 2S را راه اندازی کرد که جانشین میکس 2 است.


در 25 آوریل 2018 ، شیائومی Mi 6X را جانشین Mi 5X کرد .


در تاریخ 22 مه 2018 ، شیائومی در پاریس ، اولین فروشگاه فرانسوی خود افتتاح خواهد شد.


در تاریخ 3 مه 2018 ، شیائومی حاضر شد در بورس اوراق بهادار هنگ کنگ عمومی شود و قصد دارد 10 میلیارد دلار IPO جمع کند که انتظار می رود بزرگترین IPO جهان از سال 2014 باشد.


در تاریخ 3 ماه مه 2018 ، شیائومی با همکاری 3 شرکت (ارتباط از راه دور) برای فروش تلفن های هوشمند در انگلستان ، ایرلند ، اتریش ، دانمارک و سوئد اعلام کرد


در ماه مه سال 2018 ، شیائومی فروش برخی از محصولات خانگی هوشمند خود را در ایالات متحده از طریق آمازون آغاز کرد .


در سپتامبر سال 2018 ، شیائومی چهارمین فروشگاه تجربه "Mi Home" خود را در هند راه اندازی کرد. آنها همچنین محصولات خود را در انگلستان راه اندازی کردند و به مشتریان انگلستان پیشنهاد می کردند بدون پرداخت گمرک اقدام به خرید کنند.


2019 ویرایش

در مارس 2019 ، شیائومی به عنوان یکی از متقاضیان واجد شرایط مجوزهای بانک مجازی در هنگ کنگ انتخاب شد. این شرکت همچنین تلفن Xiaomi Mi 9 را معرفی کرده است که به همراه اسکنر اثر انگشت به نمایش در آمده است. این دومین تلفن از برند با این فناوری بود که در بازار موجود است.

فروش اقساطی آیفون

فروش اقساطی گوشی

خرید اقساطی آیفون

خرید اقساطی گوشی

برای خرید اقساطی انواع گوشی های تلفن همراه می توانید به فروشگاه ما مراجعه کنید.


[ بازدید : 48 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

فروش اقساطی گوشی های تلفن همراه هواوی

جمعه 17 آبان 1398
17:12
aghsatkala

از پایان سال 2018 ، هواوی 200 میلیون تلفن هوشمند فروخت. [47] آنها گزارش دادند كه تقاضای مصرف كننده زیاد برای تلفن های هوشمند پریمیوم با حق بیمه به این شركت كمك كرد تا در سال 2018 بیش از 52 میلیارد دلار به فروش مصرف كننده برسد. [48]


هوآوی درآمدهای جهانی را برای سال 2018 از 105.1 میلیارد دلار اعلام کرد و سود خالص آن 8.7 میلیارد دلار است. [49] درآمد Q1 2019 هوآوی در مقایسه با سال گذشته 39٪ و در 26.76 میلیارد دلار افزایش داشته است. [50]

فروش اقساطی آیفون

فروش اقساطی گوشی

خرید اقساطی آیفون

خرید اقساطی گوشی

برای خرید اقساطی انواع گوشی های تلفن همراه می توانید به فروشگاه ما مراجعه کنید.

مناقشات سیاسی

هواوی در مرکز ادعاهای جاسوسی در مورد تجهیزات شبکه 5G چینی قرار داشته است . در سال 2018 ، ایالات متحده به دلیل نگرانی های امنیتی لایحه بودجه دفاعی را تصویب کرد که حاوی یک گذرگاه از دولت فدرال برای انجام امور تجاری با هواوی ، ZTE و چند فروشندگان چینی محصولات نظارت است. [51] [52] [53]


در تاریخ 1 دسامبر 2018 ، معاون رئیس هواوی و CFO ، منگ وانژو [54] دختر بنیانگذار شرکت رن ژنگفی ، به درخواست مقامات آمریکایی در کانادا دستگیر شدند. وی به استناد نقض تحریم ها علیه ایران با استرداد به ایالات متحده روبرو شد. [55] در 22 اوت 2018 حکم بازداشت توسط دادگاه منطقه ایالات متحده برای منطقه شرقی نیویورک صادر شد . [56] به گفته دادستان ، منگ به "توطئه جعل چندین نهاد بین المللی" متهم شد. [57] این حكم براساس ادعاهایی مبنی بر توطئه مبنی بر كلاهبرداری از بانك ها بود كه در حال ترخیص پولی بود كه ادعا می شود برای هواوی است ، اما در واقع برای Skycom بود ، یك نهاد كه ادعا می شود كاملاً توسط هوآوی كنترل می شود ، كه گفته می شود در آن فعالیت دارد. ایران برخلاف تحریم ها. هیچ یک از اتهامات در دادگاه اثبات نشده است. [58] در 11 دسامبر 2018 ، منگ با وثیقه آزاد شد. [59]


در 28 ژانویه 2019 ، دادستان های فدرال ایالات متحده رسماً با 13 فقره کلاهبرداری در بانک و سیم (به منظور نقاب زدن به فروش فناوری آمریکا در ایران که تحت تحریم ها غیرقانونی است) ، مانگ و هوآوی را به طور رسمی متهم کردند ، انسداد عدالت و سوء استفاده از اسرار تجاری. [60] [61] وزارتخانه در همان روز درخواست رسمی استرداد برای منگ را با مقامات کانادایی ارسال کرد. هواوی در پاسخ به این اتهامات پاسخ داد و گفت كه "انكار می كند كه این شركت یا شركت یا شركت وابسته آن مرتكب تخلفاتی شده اند" و همچنین ادعا كرد كه منگ نیز بی گناه است. وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین معتقد است که اتهامات وارد شده از سوی ایالات متحده "ناعادلانه" است. [62]


[ بازدید : 85 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

فروش اقساطی گوشی های تلفن همراه

شنبه 11 آبان 1398
0:10
aghsatkala

Samsung Galaxy S8

مقاله اصلی: Samsung Galaxy S8

سامسونگ گوشی های هوشمند سامسونگ Galaxy S8 و Samsung Galaxy S8 + را در تاریخ 29 مارس 2017 اعلام کرد. آنها دارای یک اسکنر عنبیه هستند که در تلفن های Galaxy S7 موجود نبود. S Voice نیز توسط بیکسبی جایگزین شده است. علاوه بر این ، درگاه microUSB با درگاه USB-C جایگزین شده است و دکمه صفحه اصلی فیزیکی و دکمه های خازنی با کلیدهای روی صفحه جایگزین شده اند.


نمایشگر: صفحه نمایش 5.8 اینچی Super AMOLED با وضوح تصویر 1440x2960 ​​پیکسل (Galaxy S8) ؛ نمایشگر 6.2 اینچی Super AMOLED با وضوح تصویر 1440x2960 ​​پیکسل (Galaxy S8 +).

پردازنده: Samsung Exynos 8895 یا Qualcomm Snapdragon 835

ذخیره سازی: 64 یا 128 گیگابایت (قابل ارتقا)

رم: 4 یا 6 گیگابایت

باتری: 3000 mAH (گلکسی S8)؛ 3500 میلی آمپر (Galaxy S8 +)

رنگها: نیمه شب مشکی ، ارکیده خاکستری ، مرجانی آبی ، نقره ای قطبی یا طلای افرا

Samsung Galaxy S9

مقاله اصلی: Samsung Galaxy S9

سامسونگ گلکسی S9 و سامسونگ گلکسی S9 + در تاریخ 25 فوریه 2018 در کنگره جهانی موبایل رونمایی شدند ، با دوربین بهبود یافته ، طراحی مجدد پنل پشتی و طراحی داخلی داخلی بهتر. اسکنر اثر انگشت در پشت به پایین دوربین عقب منتقل می شود و هدفون به بلندگو دیگری برای صدای استریو تبدیل می شود.


نمایشگر: صفحه نمایش 5.8 اینچی Super AMOLED با وضوح تصویر 1440x2960 ​​پیکسل (Galaxy S9) ؛ نمایشگر 6.2 اینچی Super AMOLED با وضوح تصویر 1440x2960 ​​پیکسل (Galaxy S9 +).

پردازنده: Samsung Exynos 9810 یا Qualcomm Snapdragon 845

ذخیره سازی: 64 گیگابایت (قابل ارتقا)

رم: 4 گیگابایت (Galaxy S9)؛ 6 گیگابایت (Galaxy S9 +)

باتری: 3000 میلی آمپر ساعت (Galaxy S9)؛ 3500 میلی آمپر ساعت (Galaxy S9 +)

رنگها: بنفش بنفش ، نیمه شب مشکی ، خاکستری تیتانیوم ، مرجانی آبی

فروش اقساطی آیفون

فروش اقساطی گوشی

خرید اقساطی آیفون

خرید اقساطی گوشی

برای خرید اقساطی انواع گوشی های تلفن همراه می توانید به فروشگاه ما مراجعه کنید.


[ بازدید : 77 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فروش اقساطی آیفون است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]