فروش اقساطی آیفون 11، بررسی مشخصات ظاهری

دوشنبه 13 مرداد 1399
15:32
aghsatkala

فروش اقساطی آیفون 11، بررسی مشخصات ظاهری

فروش اقساطی آیفون 11، بررسی مشخصات ظاهری: در این قسمت از بررسی ویژگی ها و مشخصات ظاهری گوشی های آیفون 11 می پردازیم و نکات مثبت و منفی آن را به طور کامل بررسی می کنیم.

در ابتدا به طراحی کلی این گوشی و صفحه نمایش آن خواهیم پرداخت.


طراحی گوشی های تلفن همراه آیفون 11

می توان گفت که گوشی آیفون 11 یک باز طراحی از گوشی آیفون 10 AR می باشد. اگر شما قبلا از این گوشی استفاده کرده باشید حتما متوجه این شباهت ها خواهید شد. تنها تفاوت این گوشی ها در طراحی دوربین و گزینه های رنگی جدید آن می باشد.

می توان گفت که بیرون زدگی دوربین در پشت که در آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس قرار دارد یکی از ویژگی های برجسته این گوشی محسوب می شود.


مقاوت در برابر آب در آیفون 11

از مهم ترین ویژگی های آیفون 11 می توان به مقاوت آن در برابر آب اشاره کرد کد از نظر رتبه بندی در رتبه IP68 قرار گرفته است. این گوشی از نظر استحکام هم به آیفون 11 AR شباهت دارد.


صفحه نمایش آیفون 11

صفحه نمایش آیفون 11 هم ماندد آیفون 10 AR می باشد. اندازه صفحه نمایش این گوشی 6.1 اینچ با رزولوشن 828 *1792 پیکسل است. دقت نمایشگر آن بسیار بالا می باشد و میزان روشنایی نمایشگر آن ماکزیمم و مینیمم مناسبی دارد.

همچنین در گوشی های آیفون 11 از تکنولوژی TrueTone نیز استفاده می شود. با وجود این موارد، بسیاری از افراد احساس می کنند که صفحه نمایشگر گوشی های آیفون 11 می‌ توانست بسیار بهتر از این چیزی که هست باشد و تنها رزولوشن بالا مد نطرمان نیست.

در بررسی ها نشان داده شده که صفحه نمایش این گوشی های آیفون 11 از ضعیف ترین بخش های این گوشی ها به شما می رود. کنتراست و رنگ بندی های این گوشی ها به هیچ عنوان به پای یک پنل اولد نمی رسد و بسیار ساده و بی روح عمل کرده است.


مشخصات فنی گوشی آیفون 11

پردازنده به کار رفته در این گوشی های تلفن همراه A13 بایونیک است که در تمام سری های آیفون 11 به کار رفته است. این گوشی دارای رم 4 گیگا بایتی نیز می باشد که در این زمینه از آیفون 10 AR بهتر است.

حافظه داخلی این گوشی ها برای ذخیره سازی نیز در 3 اندازه 64، 128 و 256 گیگابایت وجود دارد.

آیفون 11 گوشی¬ای با سرعت بالاست و در کار کردن با آن، مشکلی از نظر عملکرد وجود نخواهد داشت. با این حال، علی رغم بهبود های زیادی که در زمینه سخت‌افزاری کار شده است نمی‌توان گفت تفاوت قابل درک و زیادی در مقایسه با آیفون 10 َAR از نظر عملکرد وجود دارد.

هر دوی این گوشی‌ها از نظر سرعت بسیار بالا هستند و با اینکه گوشی های آیفون 11 اپلیکیشن های بیشتری می تواند در خود داشته باشد اما تفاوت چندانی در زمینه سرعت با آیفون 10 AR ندارد. البته این یک مشکل به حساب نمی آید چرا که بر کسی پوشیده نیست که خود گوشی آیفون 10 AR هم گوشی بسیار سریعی است.


رابط کاربری گوشی آیفون 11

سیستم عامل IOS 13 که در سری گوشی های آیفون 11 به کار رفته است برای کاربران قدیمی IOS ظاهر آشنایی خواهد داشت.

یکی از بهترین ویژگی های به کار رفته در آن استفاده از حالت تاریک است که بسیار هم کاربردی بوده و مورد استقبال قرار گرفت. استفاده از حالت نه تنها برای چشم بهتر است بلکه برای باتری گوشی هم بهتر است و شارژ کتری نسبت به حالت روشن استفاده می شود.

البته به این علت که در گوشی های آیفون از صفحه نمایش LCD استفاده می شود در مصرف باتری چندان تاثیر به سزایی ندارد و عناصر به طور کامل تاریک نمی شوند.


قفل کردن گوشی از طریق فیس آیدی

قابلیت فیس آیدی در گوشی های آیفون 11 بهتر و سریع‌تر از سری های قبل بوده است و زاویه دید آن نیز گسترده ‌تر می باشد. در بررسی هایی که از این ویژگی سری گوشی های آیفون 11 صورت گرفته است، هیچ مشکل خاصی برای استفاده از قابلیت فیس آیدی مشاهده نشده.

همه مخاطبان این گوشی ها از آن راضی بوده و بر این باورند کاملا سریع و قابل اعتماد است. این روش باز کردن برای قفل گوشی قطعا راحت‌ تر از گزینه های بیومتریک دیگر مانند حسگر اثر انگشت می باشد.


خرید اقساطی آیفون 11

تا کنون در دو مقاله کامل نسبت به بررسی دوربین ها و ویژگی های ظاهری گوشی های تلفن همراه آیفون 11 اقدام کردیم و آن ها را به طور کامل بررسی کردیم و از نقاط ضعف و قدرت آن سخن گفتیم.

حال وقت آن است که با توجه به این موارد نسبت به خرید آن اقدام نمایید.

شما عزیزان می توانید گوشی تلفن همرا مورد علاقه تان را به صورت کاملا اقساطی از فروشگاهی ما خریداری نمایید و اقساط آن را با استفاده از چک وسفته به طور بلند مدت و یا کوتاه مدت پرداخت نمایید.

با استفاده از این روش و پیشنهاد کاربردی دیگر نیاز نیست که شما عزیزان وهمراهان گرامی نگرانی مالی برای خرید انواع گوشی های تلفن همراه با قیمت بسیار بالا داشته باشید و به راحتی می توانید محصول مورد نظرتان را تهیه کرده و از استفاده از آن لذت ببرید.

شماره تماس فروشگاه اقساط کالا جهت مشاوره رایگان و خرید محصولات مورد نظر:
۰۲۱-۷۷۹۷۳۵۳۹ و ۷۷۹۷۳۱۶۳-۰۲۱

فروش اقساطی آیفون فروش اقساطی گوشی خرید اقساطی آیفون خرید اقساطی گوشی



[ بازدید : 94 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فروش اقساطی آیفون است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]