فروش اقساطی آیفون 11، بررسی دوربین

شنبه 11 مرداد 1399
14:35
aghsatkala

فروش اقساطی آیفون 11، بررسی دوربین ها

فروش اقساطی آیفون 11، بررسی دوربین ها : همان طور که در مقاله قبلی عنوان کردیم، از این پس در هر مقاله به طور تخصصی به بررسی موضوعات اختصاصی گوشی های تلفن همراه خواهیم پرداخت.


در اولین قسمت از این مقاله بررسی و استفاده از دوربین های سری گوشی های آیفون 11 خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

قابلیت های دوربین آیفون 11 پرو

آیفون ۱۱ پرو دارای قابلیت های متفاوت و جدید تری در عکاسی برداری و فیلم است. از جمله قابلیت های به کار رفته در آن می توان اشاره کرد بهQuickTake ،Ultra Wide ،Night mode، Portraits ،Slofie و... .

با استفاده از این قابلیت های منحصر به فرد می توانید عکس ها و فیلم هایی حرفه ای و بی نظیر را به وجود آورید.

قابلیت پانوراما در آیفون 11 پرو

این قابلیت در اکثر گوشی های تلفن همراه پیشرفته وجود دارد اما در گوشی آیفون 11 پرو با کیفیت بالاتر و وضوح بیشتری قرار گرفته است.

وقتی می خواهید از فضای بیشتری عکس برداری کنید که در یک قاب جای نمی گیرد ابن قابلیت حتما برای شما کاربرد خواهد داشت. کافی است با رفتن به قسمت pano دکمه شاتر را زده گوشی خود را فضاهایی که می خواهید بچرخوانید و عکس تان را بگیرید.

قابلیت اسلوموشن در آیفون 11 پرو و پرو مکس

قابلیت عکس برداری و فیلم برداری به صورت اسلوموشن در دوربین های پشتی گوشی های آیفون در گذشته هم قرار داشته که بسیار هم کاربردی و مورد استفاده بوده. اما کمپانی اپل اکنون قابلیت دیگری را با یک نام انحصاری برای گوشی های آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس تبیین کرده است.

نام این قابلیت اسلوفی است. با این قابلیت به راحتی می توانید حتی با دوربین سلفی خود نیز به آسانی به صورت اسلوموشن فیلم برداری کنید. برای استفاده از این قابلیت تنها کافی است به گزینه slo-mo بروید و از آن استفاده نمایید.

قابلیت QuickTack در آیفون 11 پرو و پرو مکس

قابلیت quicktake یا فیلم برداری سرعتی به کاربران این اجازه را خواهد داد تا به راحتی بتوانید با سرعت بالا فیلم برداری نمایید.

برای استفاده از این قابلیت هیچ کار خاصی نیاز نیست. تنها کافی است بدون عوض کردن حالت دوربین به فیلم برداری دکمه شاتر یا عکس برداری را زده و چند لحظه آن را نگه دارید. برای اتمام نیز انگشتتان را از روی دکمه بردارید.

اگر میخواهید به مدت طولانی فیلم برداری کنید و می خواهید دستتان را از روی صفحه نمایش بردارید و همچنان ادامه ویدیو خود را ضبط کنید؛ به راحتی می توانید دکمه شاتر را به طرف راست بکشید و آن را رها نمایید. سپس به این شکل روی حالت فیلم برداری قفل خواهد شد و ویدیو شما ذخیره می شود.

قابلیت Night Mood در آیفون 11 پرو و پرو مکس

هنگامی که می خواهید در نور کم و شب عکس بگیرید نمی توانید با کیفیت بالا و وضوح مورد نیاز این کار را انجام دهید ولی این قابلیت به شما این امکان را می دهد تا به راحتی بدون پایین آمدن کیفیت عکاسی این کار را انجام دهید.

برای استفاده از این قابلیت نیازی نیست هیچ کاری انجام دهید. هرگاه که در نور کم قرار بگیریداین قابلیت به صورت خودکار فعال خواهد شد تا شما به راحتی از آن استفاده نمایید.

قابلیت عکاسی پرتره در آیفون 11 پرو و پرو مکس

در این قابلیت دوربین روی شخص فوکوس می کند و پس زمینه آن را تار و مات می کند تا کیفیت عکس خود شخص بسیار بالا و واضح است. این ویژگی به دلیل زیبایی بالایی که به عکس ها می دهد بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است و بسیار از آن استقبال شده است.

قابلیت عکس برداری پرتره در دوربین آیفون 11 پرو بسیار پیشرفته است و این قابلیت در دوربین سلفی آن نیز مشاهده می شود. همچنین می توانید بعد از عکس برداری نیز آن را ادیت کرده و عمق و افکت عکس خود را تغییر دهید.

بررسی کلی

این ویژگی ها از برترین ویژگی های موجود در دوربین گوشی های تلفن همراه آیفون 11 پرو و پرو کس است که شما می توانید از آن استفاده کرده و لذت ببرید. بی شک قابلیت های منحصر به فرد دیگری هم در این گوشی ها وجود دارد که شما با استفاده از این گوشی ها به آن ها پی خواهید برد.

خرید اقساطی آیفون 11

اگر شما عزیزان و همراهان گرامی از علاقه مندان به این مدل از گوشی های تلفن همراه هستید اما به دلیل قیمت بالای آن نمی توانید آن را در اختیار داشته باشید کافی است به پیشنهاد خوب ما فکر کنید.

با استفاده از امکان خرید اقساطی گوشی های تلفن همراه آیفون می توانید به راحتی و بدون هیچ نگرانی مالی ای آن را خریداری نمایید.

به این صورت می توانید هزینه آن را در اقساط بلند مدت و با استفاده از چک و سفته به آسانی پرداخت نمایید.

شماره تماس جهت مشاوره رایگان و خرید محصولات:
۰۲۱-۷۷۹۷۳۵۳۹ و ۷۷۹۷۳۱۶۳-۰۲۱

فروش اقساطی آیفون فروش اقساطی گوشی خرید اقساطی آیفون خرید اقساطی گوشی



[ بازدید : 102 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فروش اقساطی آیفون است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]