فروش اقساطی گوشی

پنجشنبه 17 مرداد 1398
16:24
aghsatkala

در سال 2010 ، سامسونگ یک استراتژی رشد ده ساله را با محوریت پنج مشاغل اعلام کرد.یکی از این مشاغل قرار بود روی داروهای بیو دارویی متمرکز شود ، که 2،100،000،000،000 پوند تعهد کرده است.


سامسونگ الکترونیک در سه ماهه اول سال 2012 با فروش واحد ، به بزرگترین تولید کننده تلفن همراه در جهان تبدیل شد و با غلبه بر نوکیا ، که از سال 1998 تاکنون رهبر بازار بوده است.


در 24 اوت 2012 ، 9 نفر از اعضای هیئت منصفه آمریكا این حكم را صادر كردند كه سامسونگ الكترونیك به دلیل نقض شش اختراع ثبت شده خود در زمینه فناوری تلفن های هوشمند ، باید 1.05 میلیارد دلار خسارت بپردازد. این جایزه هنوز کمتر از 2.5 میلیارد دلار درخواست شده توسط اپل بود. این تصمیم همچنین حاکم بود که اپل پنج اختراع ثبت شده سامسونگ را که در این پرونده ذکر شده بود نقض نکرد. سامسونگ این تصمیم را رد كرد كه گفت این اقدام می تواند به نوآوری در بخش آسیب برساند. همچنین این حكم كره جنوبی اعلام كرد كه هر دو شركت مقصر بودند كه به مالکیت معنوی یكدیگر تجاوز كردند. در اولین معاملات پس از حکم ، سهام سامسونگ در شاخص Kospi با 7.7٪ کاهش ، بزرگترین سقوط از 24 اکتبر 2008 ، به 1.177،000 کره رسید . سپس اپل به دنبال ممنوعیت فروش هشت تلفن سامسونگ (Galaxy S 4G ، Galaxy S2 AT&T ، Galaxy S2 Skyrocket ، Galaxy S2 T-Mobile ، Galaxy S2 Epic 4G ، Galaxy S Showcase ، Droid Charge و Galaxy Galaxy غلبه کرد). ایالات متحده که توسط دادگاه رد شده است.


در سال 2015 ، سامسونگ بیش از هر شرکتی دیگر - از جمله IBM ، Google ، Sony ، مایکروسافت و اپل ، ثبت اختراعات بیشتری در ایالات متحده دریافت كرده است. این شرکت تا 11 دسامبر 7،679 اختراع ثبت اختراع دریافت کرده است.


در 2 آگوست 2016 ، سامسونگ الکترونیک از تلفن هوشمند Galaxy Note7 رونمایی کرد ، که در تاریخ 19 اوت 2016 به فروش رفت. با این حال ، در اوایل سپتامبر 2016 ، سامسونگ فروش تلفن را به حالت تعلیق درآورد و یک فراخوان غیررسمی را اعلام کرد. این اتفاق پس از آن رخ داد كه برخی از واحدهای تلفن باتری هایی را با نقص ایجاد كردند كه باعث می شد گرمای بیش از حد آنها تولید شود و منجر به آتش سوزی و انفجار شود. سامسونگ واحد های فراخوان شده تلفن ها را با یک نسخه جدید جایگزین کرد. با این حال بعداً کشف شد که نسخه جدید گلکسی نوت 7 دارای نقص باتری است. سامسونگ در 10 اکتبر 2016 تمام تلفن های هوشمند Galaxy Note7 را در سراسر جهان فراخوانده و تولید روزانه تلفن را برای همیشه به پایان رساند.



برای خرید اقساطی انواع گوشی های تلفن همراه می توانید به فروشگاه ما مراجعه کنید.

فروش اقساطی گوشی

خرید اقساطی گوشی

فروش اقساطی آیفون

خرید اقساطی آیفون


[ بازدید : 60 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فروش اقساطی آیفون است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]