فروش اقساطی گوشی

جمعه 19 بهمن 1397
16:08
aghsatkala

سیم کارت

مقالات اصلی: ماژول هویت مشترک و ماژول هویت کاربر قابل جابجایی


مینی سیم کارت تلفن معمولی

تلفن های همراه به منظور کارکردن، یک میکروچیپ کوچک به نام ماژول هویت مشترک یا سیم کارت نیاز دارند. سیم کارت تقریبا به اندازه یک تمبر پستی کوچک است و معمولا در زیر باتری در عقب دستگاه قرار می گیرد. سیم کارت ایمن کلید سرویس مشترکین (IMSI) را ذخیره می کند و K i برای شناسایی و تأیید هویت کاربر تلفن همراه استفاده می شود. سیم کارت به کاربران امکان می دهد با تغییر سایز تلفن از یک تلفن همراه و قرار دادن آن در یک دستگاه تلفن همراه یا تلفن همراه دیگر، تلفن همراه را تغییر دهد، مگر اینکه از طریق قفل سیم کارت جلوگیری شود. اولین سیم کارت در سال 1991 توسط سازنده کارت هوشمند مونیخ Giesecke & Devrient برای اپراتور شبکه بیسیم فنلاند Radiolinja ساخته شد .

یک تلفن همراه هیبریدی می تواند تا چهار سیم کارت داشته باشد ، با تلفن دارای IMEI در هر سیم کارت. کارت های سیم کارت و R-UIM ممکن است باهم ترکیب شوند تا امکان دسترسی هر دو شبکه GSM و CDMA فراهم شود. از سال 2010 تا کنون، چنین تلفن هایی در بازارهای نوظهور محبوب شده اند [27] و این به تمایل به دست آوردن کمترین نرخ تماس در شبکه اختصاص یافته است.


فروش اقساطی گوشی

فروش اقساطی ایفون

خرید اقساطی آیفون

خرید اقساطی گوشی


برنامه موبایل

مقاله اصلی: برنامه موبایل

برنامه تلفن همراه یک برنامه کامپیوتری طراحی شده برای اجرا بر روی یک دستگاه تلفن همراه مانند یک گوشی هوشمند است. اصطلاح "برنامه" یک اصطلاح اصطلاح "نرم افزار" است.


پیام رسانی

همچنین نگاه کنید به: SMS و MMS

یک برنامه داده رایج در تلفنهای همراه پیام کوتاه متن پیام (SMS) است. اولین پیام اس ام اس در سال 1992 در انگلیس از یک رایانه به یک تلفن همراه ارسال شد در حالی که اولین اس ام اس شخصی از طریق تلفن به تلفن در سال 1993 در فنلاند فرستاده شد. اولین سرویس خبری موبایل ، که توسط SMS ارسال شد، راه اندازی شد در سال 2000 در فنلاند [ نیازمند ارجاع بود ] و پس از آن بسیاری از سازمان ها سرویس های خبری "تقاضا" و "فوری" را با اس ام اس ارائه دادند. سرویس پیامرسانی چندرسانه ای (MMS) در سال 2001 معرفی شد.


فروش اقساطی گوشی

فروش اقساطی ایفون

خرید اقساطی آیفون

خرید اقساطی گوشی


[ بازدید : 49 ] [ امتیاز : 4 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فروش اقساطی آیفون است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]