فروش اقساطی گوشی های آیفون بدون بهره

پنجشنبه 12 مهر 1397
21:23
aghsatkala

فروش اقساطی گوشی های آیفون بدون بهره

تمام مدل های آیفون با استفاده از آیفون 5S (به استثنای آیفون 5C و آیفون X ) دارای سنسور تشخیص اثر انگشت اپل است . این دستگاه برای باز کردن قفل دستگاه و تأیید خرید Apple Pay (از آیفون 6 ) با استفاده از Touch ID استفاده می شود . این در دکمه خانه قرار دارد.

شامل آیفون 6 و بعد از آن (به استثنای آیفون SE )، فشار سنج مورد استفاده برای تعیین فشار هوا و ارتفاع از دستگاه است.

برای دریافت اطلاعات بیش تر در زمینه خرید اقساطی گوشی های تلفن همراه آیفون به سایت اقساط کالا مراجعه کنید.

فروش اقساطی گوشی آیفون بدون بهره

آیفون X ویژگی های تشخیص چهره سنسور، به نام سیستم دوربین TrueDepth. این برای باز کردن قفل دستگاه و برای تأیید اعتبار خرید با استفاده از شناسه صورت استفاده می شود . همچنین می تواند برای Animojis و AR استفاده شود .

از چپ به راست جک هدفون، میکروفون، اتصال رعد و برق و بلندگوی داخلی بر پایه iPhone 5S است.

در پایین آیفون، بلندگو به سمت چپ اتصال کانکشن و یک میکروفون به سمت راست است. بلندگو اضافی در بالای صفحه نمایش وجود دارد که در طول تماس تلفنی به عنوان یک بلندگو عمل می کند. آیفون 4 شامل یک میکروفون اضافی در بالای دستگاه برای لغو نویز است و قرار دادن میکروفون و بلندگو در پایه دستگاه را تغییر می دهد - بلندگو در سمت راست است. کنترل های صدا در سمت چپ همه مدل های آیفون و به عنوان یک نوار لغزنده در برنامه iPod قرار دارد.

برای دریافت اطلاعات بیش تر در زمینه خرید اقساطی گوشی های تلفن همراه آیفون به سایت اقساط کالا مراجعه کنید.

فروش اقساطی گوشی های آیفون

اتصال 3.5 میلی متری TRRS برای هدست در گوشه بالا سمت چپ دستگاه برای پنج نسل اول (از طریق 4S اصلی) واقع شده است، پس از آن به گوشه پایین سمت چپ منتقل شده است. سوکت هدفون در نسل اول آیفون در پوشش قرار گرفته است، و آن را با اغلب هدست ها بدون استفاده از یک آداپتور ناسازگار می سازد. نسل های بعدی مشکلات را با استفاده از سوکت هدفون فلاش نصب شده حذف کردند. اتومبیل هایی که مجهز به جک کمکی هستند، امکان استفاده رایگان از آی فون را در هنگام رانندگی به عنوان جایگزینی برای بلوتوث فراهم می کند . آیفون 7 و بعد از آن هیچ جک هدفون 3.5 میلی متری ندارد، و به جای آن هدست ها باید به آی فون متصل شوندبلوتوث از بندر رعد و برق اپل (که جای جک هدفون 3.5 میلی متری را جایگزین کرده است) یا (برای هدست های سنتی) از آداپتور جک هدفون 3.5 میلی متری استفاده می کند که شامل همه ی آیفون های 7 و آیفون است و درگاه رعد و برق.

برای دریافت اطلاعات بیش تر در زمینه خرید اقساطی گوشی های تلفن همراه آیفون به سایت اقساط کالا مراجعه کنید.

فروش اقساطی آیفون کرجشرایط فروش اقساطی آیفون ۶سایت فروش اقساطی آیفونشرایط فروش اقساطی ایفون - فروشگاه فروش اقساطی آیفون


[ بازدید : 62 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فروش اقساطی آیفون است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]