فروش اقساطی گوشی های تلفن همراه آیفون

پنجشنبه 5 مهر 1397
20:54
aghsatkala

فروش اقساطی گوشی های تلفن همراه آیفون

در تاریخ 11 ژانویه 2011، ورایزون طی یک رویداد رسانه ای اعلام کرد که قراردادی را با اپل به دست آورده است و فروش آیفون 4 CDMA را آغاز خواهد کرد. ورایزون اعلام کرد که در روز 3 فوریه در دسترس برای پیش سفارش قرار خواهد گرفت و یک نسخه برای 10 فوریه تعیین خواهد شد. در فوریه 2011، آیفون ورایزون 4.5 درصد از آگهی های تبلیغاتی آیفون در ایالات متحده را در رسانه های هزاره شبکه تبلیغاتی تلفن همراه

برای خرید اقساطی گوشی های آیفون به سایت اقساط کالا مراجعه کنید.


گوشی های تلفن همراه آیفون

از سال 2007 تا 2011، اپل 647 میلیون دلار برای تبلیغ در آیفون در ایالات متحده هزینه کرد.

در روز سه شنبه، 27 سپتامبر، اپل دعوت نامه هایی را برای یک رویداد مطبوعاتی که در 4 اکتبر 2011 در ساعت 10:00 صبح در مرکز کاپرتینو برگزار می شود، اعلام می کند تا آیفون نسل بعدی را اعلام کند که آیفون 4S آن را اعلام کرد. بیش از 1 میلیون مدل 4S در 24 ساعت اول پس از انتشار آن در ماه اکتبر 2011 فروخته شد. با توجه به حجم زیادی از تولید آیفون و قیمت بالای آن، اپل بزرگترین درآمد تلفن همراه در جهان را با درآمد به دست آورد، در سال 2011، پیشی گرفت نوکیا، رهبر بلند مدت. شرکت مخابراتی آمریکایی C Spire Wireless اعلام کرد که iPhone 4S در تاریخ 19 اکتبر 2011 حمل خواهد شد.

برای خرید اقساطی گوشی های آیفون به سایت اقساط کالا مراجعه کنید.


گوشی های موبایل آیفون

در ماه ژانویه سال 2012، اپل بهترین درآمد خود را در سه ماهۀ متوالی به دست آورد، با 53 درصد درآمد حاصل از فروش 37 میلیون آیفون، با قیمت متوسط ​​فروش نزدیک به 660 دلار بود. متوسط ​​قیمت فروش برای بیشتر عمر گوشی باقی مانده است و بین 622 تا 660 دلار متغیر است. قیمت تولید iPhone 4S توسط IHS iSuppli در اکتبر 2011 به 188 دلار، 207 دلار و 245 دلار برای مدل های 16 گیگابایتی، 32 گیگابایتی و 64 گیگابایت برآورد شد. هزینه های کار بین 12. 50 دلار و 30 دلار برای هر واحد تخمین زده شده است، و کارگران در خط مونتاژ آیفون با قیمت 1.78 دلار در ساعت هزینه می کنند.

در ماه فوریه 2012، ComScore گزارش داد که 12.4 درصد از مشترکین تلفن همراه ایالات متحده از iPhone استفاده می کنند. تقریبا 6.4 میلیون اپل تنها در ایالات متحده فعال هستند.

برای خرید اقساطی گوشی های آیفون به سایت اقساط کالا مراجعه کنید.


فروش گوشی های آیفون

در تاریخ 12 سپتامبر 2012، اپل آیفون 5 را اعلام کرد. این نمایشگر 4 اینچی است که از صفحه نمایش 3.5 اینچی آن پیشی گرفته است. این دستگاه با همان 326 پیکسل در هر اینچ در آیفون 4 و 4S موجود است. آیفون 5 دارای پردازنده SoC A6 است، تراشه 22٪ کوچکتر از آیفون 4S 'A5 است و دو برابر سریعتر است، عملکرد گرافیکی دو نسل پیشین آن را دو برابر می کند. این دستگاه 18٪ نازک از آیفون 4S است، اندازه گیری 7.6 میلی متر (0.3 اینچ) و 20 درصد سبک تر از 112 گرم (4 اونس) است.

در تاریخ 6 ژوئیه 2013 گزارش شد که اپل در حال مذاکره با شرکت مخابراتی کره ای SK Telecom برای انتشار نسل بعدی آیفون با تکنولوژی LTE پیشرفته است.

در تاریخ 22 ژوئیه 2013، تامین کنندگان این شرکت گفتند که اپل از صفحه نمایش های بزرگتر برای iPhone و iPad استفاده می کند. آنها گفتند: "اپل از صفحه نمایش گوشی های هوشمند بزرگتر از چهار اینچ خواسته است و همچنین برای طراحی تبلت جدید برای تبلت جدید که اندازه کمی کمتر از 13 اینچ مورب دارد، درخواست کرده است."

برای خرید اقساطی گوشی های آیفون به سایت اقساط کالا مراجعه کنید.


فروش اقساطی گوشی های آیفون

در تاریخ 10 سپتامبر 2013، اپل دو مدل جدید آیفون را در یک رویداد مطبوعاتی که در پیش بینی شده در کاپرتینو برگزار شد، معرفی کرد. آیفون 5C، یک نسخه متوسط ​​قیمت گوشی که به منظور افزایش قابلیت دسترسی به دلیل قیمت آن طراحی شده است، در پنج رنگ (سبز، آبی، زرد، صورتی و سفید) و از پلاستیک ساخته شده است. آیفون 5S به سه رنگ (سیاه و سفید، سفید و طلایی) می آید و دکمه خانه با یک اسکنر اثر انگشت (Touch ID) جایگزین می شود. هر دو گوشی در تاریخ 20 سپتامبر 2013 حمل می شوند.

در تاریخ 9 سپتامبر 2014، اپل آیفون 6 و آیفون 6 پلاس را در یک رویداد در کوپرتینو اعلام کرد. هر دو دستگاه صفحه نمایش بزرگتری نسبت به سلف خود داشتند، به ترتیب 4.7 و 5.5 اینچ.

اپل در سال 2016 آیفون 7 و 7 Plus را معرفی کرد که مقاومت آب و گرد و غبار، عملکرد سیستم و عملکرد گرافیکی را بهبود می بخشد، یک دوربین دوگانه جدید در مدل پلاس، گزینه های رنگ جدید، و جک 3.5 میلی متری هدفون را حذف می کند.

برای خرید اقساطی گوشی های آیفون به سایت اقساط کالا مراجعه کنید.


فروش اقساطی موبایل ها آیفون

در تاریخ 12 سپتامبر سال 2017، اپل رسما آیفون 8 و 8 Plus را معرفی کرد که شامل طراحی شیشه ای جدید، پیشرفت دوربین، صفحه نمایش واقعی True Tone، شارژ بی سیم و عملکرد سیستم بهبود یافته است. همچنین آیفون X را معرفی کرد که دارای طراحی بی نظیری است، شناسایی چهره به نام "Face ID" با ردیابی چهره مورد استفاده برای Animojis، صفحه نمایش OLED با بالاترین تراکم پیکسل در آی فون، لنز جدید تله که بهتر در کم شرایط نور و دوربین های بهبود یافته برای AR.

برای خرید اقساطی گوشی های آیفون به سایت اقساط کالا مراجعه کنید.


فروش اقساطی آیفون

در تاریخ 12 سپتامبر سال 2018، همان روزی که آیفون 8 و X راه اندازی شد، اپل رسما سری آی فون ایکس در نمایشگاه استیو جابز خود را در مجتمع کوپرتینو در کالیفرنیا معرفی کرد که شامل آیفون XS ، XS Max و XR است. آنها Super Retina Display، Smart HDR، یک تراشه Bionic A12 برای تجربه واقعیت افزوده و iOS 12 را دریافت کرده اند. شیشه آن با دوام IP68، آب، مایع و مقاومت در برابر گرد و غبار است که می تواند در 30 دقیقه به 2 متر فرو رود. تیم همچنین شیشه خود را به بسیاری از مایعات از جمله آب کلر، آب نمک، چای ، شراب ، آبجو و آبها آزمایش کرد. قبل از راه اندازی، اپل همچنین اپل دیده بان سری 4 که در حال حاضر شامل اولین صنعت الکترونیک قلب گام.

برای خرید اقساطی گوشی های آیفون به سایت اقساط کالا مراجعه کنید.



[ بازدید : 58 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فروش اقساطی آیفون است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]